ندای ماهین
ماهنامه سیاسی اقتصادی
درباره ندای ماهین


ندای ماهین
www.nedayemahin.ir
ماهنامه سیاسی اقتصادی
تحلیلی خبری به زبان فارسی دارای مجوز شماره 77703/95 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
صاحب امتیاز و مدیر مسئول سید احمد حسینی ماهینی
آدرس تهران حیابان شریعتی کوچه شهید شکوری پلاک یک طبقه سوم واحد 9
mahinvare@gmail.com
02133166179
1565846418

مدیر سایت : سید احمد حسینی ماهینی

شهر بی در و پیکر

تا سالهای 1307تهران دارای 12دروازه بود: مانند دروازه شمران، دروازه دولت،

https://fa.wikipedia.org/wiki

 که در این سال، به دستور رضاخان، همه این آثار باستانی تخریب، و شهر آماده پذیرش حاشیه نشینان شد. که از آن به بعد، تهران به شهر بی در و پیکر! معروف شد که هرکس می خواست: از شهر خودش قهر کند، به تهران می آمد و: یک آلونک می ساخت:  دروازه غار محل تجمع: خانوارهای روستایی شد که: زاغه نشین بودند: یعنی درون پستی بلندی های زمین، حفره ایجاد کرده و ساکن می شدند. در کنار دروازه قزوین، محله یافت آباد و قنبر آباد، با خانه های کوچک و: خیابان یا کوچه های یک متری ساخته شد. دروازه شمیران سه راه علینقی بوجود آمد: علینقی سرکارگر بود و: هرکس از روستا می آمد، می گفتند برو علینقی کار پیدا کند. دروازه دولت، چهار راه سیدعلی! محل تجمع کارگران فصلی، دروازه دوشان تپه: مفت آباد، دروازه دولاب: اصفهانک و امثال آن به وجود آمد ّ برخی مکان ها هم که: روستا بود مانند ده ونک، ده نارمک  شکارگاه دوشان تپه، ده فرحزاد، قریه کن، پونک، ترک اباد دربند، اختیاریه، چیذر، باغ فیض، زرگنده و امثال آن، وسیع تر شده و داخل شهر گردیدند. در برخی از آنها، هنوز بافت فرسوده وجود دارد، ولی در بسیاری از آنان تخریب، و اپارتمان سازی شده است. بقعه ها و امامزاده های زیادی هم، بودند که محل تجمع حاشیه نشینان شده و: بعدا جزو محدوده شهر یا مرکزیت محله گردیدند: مانند امامزاده صالح تجریش در منطقه یک، حضرت عبدالعظیم ری در منطقه 20، امامزاده عین علی زین علی و: آستانه حمیده خاتون منطقه 5، امامزاده سید اسماعیل زرگنده و چهار راه سیروس، امامزاده زید یافت اباد، امامزاده عبدالله و امامزاده حسن مهر اباد، امازادگان هفتاد وتن در منطقه 14، پنج تن در لویزان:

http://www.emamzadeha.ir/farsi/list.aspx

با افزودن جاده کرج به عنوان: منطقه 22و 21 ، تهران، به صورت امروزی در آمد. شهرداران تهران، با نگرش های متفاوت، اما همگرایی ذاتی، سعی داشتند با توسعه زیر ساخت ها، این بافت های وسیع را مرتبط کنند، اتوبوسرانی و مترو که: ارتباط شهروندان را برای تردد: بین محل زندگی و کار و تفریح، آسان می کرد. در دوره احمدی نژاد، منوریل هم مطرح شد، ولی در دوره قالیباف، به بایگانی سپرده شد. شهردار جدید آقای دکتر نجفی، هنوز برنامه جامعی در این مورد ارائه نداده، ولی از تعطیل کردن خط 7متروی تهران، می توان فهمید که با: توسعه مترو موافق نیست. ما امیدواریم که به پرونده منوریل، دوباره سر بزند و آن را، از بایگانی در آورد. امروز در کنفرانس سیستم های: برقی بالاسری این زیر ساخت ها، روش تولید و توسعه: نیروی برق ارزان بحث گردید. اگر چنین بحثهایی رایج شود، میتوان امیدوار بود که: بجای تخریب خانه ها و: توسعه خیابان ها، از فضای بالاسری، بهتری استفاده شود: ایجاد اتوبوس هوایی و منوریل، تاکسی پرنده های نفربر، و طرح های پیشرفته و یا ابداعی، میتواند بار ترافیک را کم کرده، دسترسی شهروندان را، ارزانتر و سریعتر نماید. این نوع تکنولوژی، همیشه سریعا: مورد پذیرش مردم قرار می گیرد! زیرا ایرانیان به دلیل داشتن: نفت و گاز ومعادن فراوان، و نعمت های زیاد خدا دادی، با هر نوع تسهیلاتی که: با تنبلی آنها همسو باشد، اقبال نشان می دهند! امروز در همایش فناوری های نوین، در دانشکده صداو سیما، و مرکز تحقیقات فناوری نیز، این امر مورد تاکید قرار گرفت که: اگر بومی سازی فناوری ها، با روحیه تنبلی ایرانیان! هماهنگ نباشد، از درو خارج می شود: و نمونه خارجی آن پذیرفته می گردد.  

City of Abeyance and Body

By the years 1307, Tehran had 12 gates: like the gates of Shamran, the gates of government,

 This year, according to Reza Khan, all these ancient works were destroyed, and the city was ready to accept the marginalization. From then on, Tehran to the city of Beyaz and the Body! It became known that anyone who wanted to: mocked his city, came to Tehran, and built a siege: the gates of the cave. The gathering place: rural households were: slum dwellers: in the posterity of the heights of the earth, created a cavity and settled Would be Beside the Qazvin Gate, Abad and Qanbar Abad neighborhoods were built with small houses and one street or one meter high street. The gate of the Shemiran was founded on three lines: Alīqī was the foreman: "Everyone from the village came to say they would go to work. Government Gateway, Syed Ali's Four Way! The location of the gathering of seasonal workers, the Gates of Doshan Tappeh: Mofat Abad, Golat Doolab: Isfahan and the like, came into existence in some places: villages such as Ten Vonk, Ten Narmak Dashan Tepeh Shoshbar, Ten Farahzad, Qan Village, Punak, Turks Abad Darband, Optional, Chizar, Garden of Fayez, Zargand and the like, became wider and became in the city. In some of them, there is still a worn out texture, but in many of them they have been demolished and eroded. There were many monks and imams who were the gathering place of the marginalized people: later they became part of the city's or central neighborhood: Imamzadeh Saleh Tajrish in area 1, Hazrat Abdulazim Rey in area 20, Imamzadeh Ain Ali Zin Ali and: Astana Hamideh Khatun District 5, Imamzadeh Seyyed Isma'il Zargandeh and the Fourth Way Sirous, Emamzadeh Zayed Baztabad, Imamzadeh Abdullah and Imamzadeh Hassan Mehrbad, Seventy and Twelve Aladdin in Zone 14, Five in Lovzan:

Adding the Karaj Road as : 22nd and 21st District, Tehran, as today. Tehran's mayors, with different attitudes but inherent convergence, tried to link these vast textures with the development of infrastructure, the buses and the metro, which facilitated the communication of citizens to the traffic: between the place of living and work and leisure . In the Ahmadinejad era, Monroeil was also raised, but during the Qalibaf period, he was deposited in the archives. The new mayor of Dr. Najafi has not yet provided a comprehensive plan, but it is clear from the closure of Tehran Metro Line 7 that it does not agree with the development of the Metro. We hope to return to the file of Monorail, and retrieve it from the archives. Today, at the conference on systems: Upper Electricity of these infrastructures, methods of production and development: cheap electric power was discussed. If such debates are widespread, one could hope: instead of demolishing houses and: developing the streets, it would be better to use overhead: creating a bus and airplane, a manned airplane taxi, and advanced or innovative designs, can load Reduce traffic and make citizen access cheaper and faster. This kind of technology is always fast: it is accepted by people! Because the Iranians, because of: oil and gas, and the great bread, and the great blessings of Allah, provided with all kinds of facilities that: they are in harmony with their laziness! Today, at the New Technologies Symposium at Smooth Academy and Technology Research Center, it was emphasized that: If technology is localized, with the laziness of Iranians! It is not coordinated; it comes out of the harvest: and its external specimen is accepted.

مدینة بیونسی والجسم

ان طهران كانت 12 بوابات تصل إلى 1307 سنة مثل شمران غیتس، بوابة الحكومة،

 هذا العام، وفقا لریزا خان، تم تدمیر كل هذه الأعمال القدیمة، والمدینة على استعداد لقبول التهمیش. من ذلك الحین، طهران إلى مدینة بیاز والجسم! أن تعرف أن الجمیع یرید من مسقط رأسه فی العنف، فی طهران، كان كوخ مصنوع: بعد مكان تجمع الكهف: الأسر الریفیة ما یلی: كانت الأحیاء الفقیرة: أن القمم والودیان من الأرض، واستقرت حفرة سیكون وبجانب بوابة قزوین، بنیت أحیاء آباد وقنبر أباد بمنازل صغیرة وشارع واحد أو شارع متر واحد. هناك ثلاث طر جاء ألیناهی فوریمان والجمیع من القریة، قائلا العودة لم تجد وظیفة. بوابة الحكومة، طریق سید علی الأربعة! عباد دارباند، اختیاری، تشیزار، حدیقة فایز، زرقند وما شابه ذلك، أصبح أوسع وأصبح فی المدینة. فی بعض منها، لا یزال هناك نسیج البالیة، ولكن فی كثیر منها تم هدمها وتآكلها. نصب ومزار، وكثیر من مكان تجمع للالمهمشة وبعد ذلك كانت حدود المدینة أو وسط حی مثل الصالحین الكریم وإعادة التأهیل فی المجال الأول، حضرة عبد رای المنطقة 20، مزار بینما علی زین علی وعتبة حمیدة حی خاتون 5، ضریح سید إسماعیل بقعة ورباعیة سایروس، زید المقدسة، مقام عبد الله وحسن مهرآباد،بعین طن فی 14، خمسة افیزان:

إضافة طریق كاراج كما: 22 و 21 حی، طهران، كما الیوم. ، مع نهج مختلفة، ولكن التقارب من الطبیعة، حاول رئیس بلدیة طهران لتطویر البنیة التحتیة، وأنسجة سیاقات واسعة والحافلات وقطارات الأنفاق التی تربط المواطنین على السفر بین المنزل والعمل واللعب، وسهلة . أثناء أحمدی نجاد، مونوریل أیضا أن تثار، ولكن تحت السجاد، ودفن فی المحفوظات. نأمل أن تعود إلى ملف مونورایل، واستردادها من المحفوظات. الیوم، فی المؤتمر على الأنظمة: الكهرباء العلوی من هذه البنى التحتیة، وطرق الإنتاج والتنمیة: نوقشت الطاقة الكهربائیة الرخیصة. إذا كانت هذه الحجج شیوعا، ومن المؤمل أنه بدلا من المنازل وتطویر الشوارع، والحمل مساحة دمرت، أفضل أن تستخدم لإنشاء مسارات الحافلات والقطار الكهربائی، آلات الطیران سیارات الأجرة، والتصامیم المتطورة والمبتكرة قادرة تایمز الحد من حركة المرور وجعل وصول المواطنین أرخص وأسرع. هذا النوع من التكنولوجیا هو دائما سریعة: فمن المقبول من قبل الناس! لا یتم تنسیقها، فإنه یخرج من الحصاد: وعیناته الخارجیة مقبولة.

Beyonce şəhəri və Bədən

Tehran, 12 qapıları qədər 1307 il Shmran qapıları, hökumət qapısı kimi idi var

 O vaxtdan bəri, Tehran şəhəri itirməyə! hər kəs zorakılıq məmləkəti istəyirdi ki, məlum, Tehranda, bir daxma idi: gecəqondular idi: kənd ev təsərrüfatlarının bir mağara toplanması yer sonra zirvələri və yerin, deşik dərələri və həll ki, Olacaqdı Qəzvin, kiçik ev ilə abad və Qanbar Abad məhəllə qapısı: bir metr küçə və ya xiyabanı inşa edilmişdir. kənd Əlinağı usta və hər kəs gəldi Go Əlinağı bir iş tapa bilmir dedi: üç yolu Əlinağı Darvazehshemiran var. Hökumət Gateway, bir kəsişməsində Əli! Abad həbsxana, isteğe, Chizar bağ lütf, spot və s, və şəhər geniş oldu. Monument və kiçik kilsə çox təcrid üçün toplanması yer idi və sonra şəhər məhdudiyyətlər və ya qonşuluq mərkəzində ilk sahəsində Müqəddəs saleh və Reabilitasiya kimi idi, Hz Abdul-ray rayon 20, Ali Zain Ali və eşik Həmidə isə kiçik kilsə Xatun rayon 5 Shrine Seyit İsmayıl spot və dörd yol Cyrus, Zaid Yaftabad Müqəddəs Abdullah Müqəddəs Shrine və Həsən Mehrabad, 14, beş Lavizan da Amazadgan yetmiş ton:

zonasında 22 və 21, Tehran kimi Kərəc əlavə, bu gün idi. Tehran Bələdiyyə Başçısı müxtəlif yanaşmalar, lakin təbiətin yaxınlaşması ilə infrastrukturun inkişafına çalışdı, geniş kontekstlərdə, avtobus və vətəndaşlar ev və iş və oyun arasında səyahət qoşulmaq keçidlərinin toxumaların, asan . Əhmədinejad zamanı Monorail da qaldırılacaq, lakin xalça altında, arxiv torpağa verildi. Biz onun arxiv, yenidən döymək, tek ray fayl ümid edirik. Bu gün konfrans sistemləri elektrik körpü infrastruktur, istehsal və elektrik enerjisi inkişaf ucuz müzakirəsi idi. belə arqumentlər ümumi varsa, əvəzinə məhv evləri və küçələri İnkişaf kosmik yerüstü ümid edilir, daha yaxşı avtobus marşrutları və tek ray, taksi uçan nəqliyyat vasitələri, və qabaqcıl dizayn və yenilikçi edə Times yaratmaq üçün istifadə edilə trafik, daha ucuz və daha sürətli track vətəndaşların girişi azaldır. texnologiya bu növü, həmişə tez insanlar qəbul olunur! xarici və nümunələri qəbul olunacaq: koordinasiya deyil, həyata Drew.

 





نوع اخبار :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار سایت
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :